یکی از مهمترین و پرکاربردترین اختراعات عصر معاصر، نایلون است. در سال 1935 مخترع و شیمی دان آمریکایی والاس کاروترز نوعی پلیمر که حاوی گروه های آمید بودند را تحت عنوان نایلون تولید کرد. در ابتدا از این ماده برای مصارف تجاری در تولید برس مسواک و جوراب زنانه استفاده می شد. بعد ها به علت کمیاب شدن ابریشم در سال های درگیری جنگ جهانی دوم، از نایلون برای ساخت چتر نجات، جلیقه توپخانه ضد هوایی و تایر خودرو استفاد شد.

ویژگی ها

استحکام، کشش بالا، درخشندگی و قابلیت ارتجاعی از ویژگی های بسیار مهم نایلون است. همچنین این ماده در برابر اسید و باز و چین خوردگی مقاوم است.

انواع نایلون بسته بندی

سلفون : به نایلون های بسیار نازکی گفته می شود که معمولا برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود.

فیلم استرچ: یک نوع پلاستیک کشسان که از پلی اتیلن با چگالی کم ساخته شد و برای بسته بندی در پالت استفاده می شود. در میان عامه مردم این محصول به استرچ پالت بند و یا نایلون استرچ نیز معروف می باشد. برای کسب اطلاع از قیمت نایلون عریض می توانید با تلفن های واحد فروش تماس بگیرید.

نایلون حبابدار: نوعی نایلون جهت بسته بندی و ضربه گیری از کالا استفاده می شود و به آن پلاستیک حبابدار نیز گفته می شود.

شیرینگ: نایلون شفاف با ضخامت های مختلف برای بسته بندی بزرگتر به کار می بریم. به این محصول نایلون شیرینک نیز گفته می شود.

لفاف: نوعی نایلون منعطف که معمولا بدون کاست تولید می شود و برای خرید های بزرگتر استفاده می شود. در اصطلاح رایج به این نایلون ها، نایلون خیاری نیز گفته می شود.

برای کسب اطلاع از قیمت نایلون کیلویی، قیمت نایلون گلخانه و قیمت پلاستیک کیلویی با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس واحد فروش : 09115457602